Billeder fra CHS-seminar d. 28/1 2020

Med 160 gæster på plads i Lundbeckfond Auditoriet på Københavns Universitet præsenterede Center for Holdspil og Sundhed de kommende års udviklingsområder. Tak for en dejlig dag med stort engagement og god dialog.

Henrik Lehmann Andersen

Henrik Lehmann Andersen, Adm. direktør for Nordea-fonden, fløjtede anden halvleg af Center for Holdspil og Sundheds aktiviteter i gang.

Charlotte Bach Thomassen

Charlotte Bach Thomassen, Formand for DGI, talte om vigtigheden af et stærkt samarbejde mellem forskningsinstitutioner og idrætsorganisationer.

Lundbeckfond Auditoriet

Der blev fulgt intenst med blandt seminarets deltager i Lundbeckfond Auditoriet på Københavns Universitet.

Farfar-holdet m.fl.

Farfar-holdet fra Lynge-Broby IF og 60+ holdet fra Copenhagen Floorball Club fik fint selskab af CHS-ambassadør William Kvist til seminarets holdspilsaktiviteter.

Netværk

Tid til at netværke over eftermiddagskaffen.

Projekt Kick

Nicolas fra Projekt Kick delte ud af erfaringerne fra indsatsen på erhvervsskoleområdet i Roskilde Kommune under en af dagens workshops.