4. november 2021

Velkommen til tre nye medarbejdere i centret

ANSÆTTELSE

Signe Rosengreen Holmenlund, Charlotte Geer Grumsen og Kim Skovholm er alle tre pr. 1. november tiltrådt som udviklings- og implementeringskonsulenter i Center for Holdspil og Sundhed.

Fælles Charlotte Kim Signe

Center for Holdspil og Sundhed opruster i korpset af udviklings- og implementeringskonsulenter og er i den forbindelse blevet tre dygtige folk rigere.

Alle tre er tiltrådt 1. november og får til opgave at arbejde med udviklingsopgaver og implementering af centrets forskning. Herunder kan du læse lidt mere om deres individuelle baggrunde, motivation og hvad der ellers optager dem uden for arbejdstiden.

Signe Rosengreen Holmenlund

Signe RH

• Uddannelse: Kandidat i humanistisk-samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab, Københavns Universitet (2020)
  • Tidligere ansættelser: Bl.a. udviklingskoordinator i børneidrætsforening samt idrætsfacilitator på sikret ungdomsinstitution

”Jeg glæder mig meget til mødet med alle de spændende samarbejdspartnere og at kunne bidrage til, at de fællesskabende bevægelsesinitiativer i endnu højere grad kommer på dagsordenen rundt omkring i Danmark.”

”Min fritid går som oftest med alverdens sociale arrangementer og træning. I en travl hverdag sætter jeg dog også stor pris på ’egentid’, hvor jeg læser bøger, bager eller strikker, for jeg er nemlig med på den store strikkebølge!”

Charlotte Geer Grumsen

Charlotte GG

• Uddannelse: Kandidat i humanistisk-samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab, Københavns Universitet (2019) med tilvalg i organisationskulturer og -strukturer fra Syddansk Universitet (2016)
  • Tidligere ansættelser: Bl.a. udviklingskonsulent i Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune

”Jeg glæder mig til at kunne bringe de gode effekter fra forskningen tættere på praksis. Og omvendt glæder jeg mig særligt til at kunne synliggøre de gode fortællinger og udviklingspotentialer for, hvordan implementeringen af holdspillets mange muligheder kan skabe værdi på tværs af frontpersonale, borgere og civilsamfundets frivillige ildsjæle.”

”I min fritid udfordrer jeg mig selv som nyt medlem på det lokale gymnastik/hip hop-hold, og jeg griber de fleste muligheder for at komme på café- og restaurantbesøg med kæreste, familie og venner.”

Kim Skovholm

Kim S

• Uddannelse: Kandidat i humanistisk-samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab med primært fokus på sportspsykologi og coaching, Københavns Universitet (2013)
  • Tidligere ansættelser: Bl.a. i DGI og DIF samt egen konsulentvirksomhed

”Jeg har altid haft som kæphest, at marioteten af forskningen aldrig kommer ud og leve i marken. Det er netop det, vores enhed skal arbejde med, og det er også det, jeg glæder mig mest til.”

”Når jeg ikke er på arbejde, bruger jeg tid med min kæreste og vores to børn samt dyrker så meget sport og motion, som kalenderen tillader.”